En väska för 15 kronor tack!



Konversationen när jag köpte väskan:

Jag - Hej, vad kostar den här?
Damen vid loppisbordet - 15 kronor.
Jag - Vad sa du?
Damen - 15 kronor.
Jag - Men varför är den så billig?
Damen - Jag sa 20 till en tant här innan men hon tyckte att det var för dyrt så jag sänkte den nu. Jag vill ju som sagt bara bli av med den.
Jag - Ok, men då tar jag den.
Damen - Vill du köpa den? Men det är ju en tantväska!
Jag - Va? Nej, den är ju asfin.

(För övrigt så missbrukar jag ordet as väldigt mycket i kombination med andra ord)

Kommentarer
Postat av: mamsen

haha jag kan höra dig! jag kan bara hålla med att de ordet sägs vääldigt ofta, askul asduktig asroligt asfin asgott assnygg astrött osv osv...men den var väldigt fin tycker jag, o absolut ingen tantväska haha..

2010-08-01 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0