Familjen i Stockholm






Min mamma och lillebror är i Stockholm nu och hälsa på. De anlände igår morse och stannar tills måndag morgon. Det är såååå mysigt (just nu ligger jag i soffan och lyssnar på när mamsen snarkar, kan inte bli bättre ;) ). Så vad har vi haft för oss? Vi har glidit runt på stan och i second hand-butiker, de andra besökte Junibacken och Globen medans jag jobbade idag, vi fikade på stan och var på bio på Toy Story 3 (för övrigt en riktigt bra film). Imorgon blir det Aquvaria och gröna lund. Yey!

I morse vaknade jag av att Teodor låg och höll om mig och pillade mig i håret. Kan man vakna mer mysigt än med världens goaste lillebror?

Och en annan sak. Första, trejde och femte bilden har Teodor fotat med min systemkamera. Är han inte grym?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0