Lite av allt

Jag vill blogga men har ingen dator. Sitter inne på massa bilder som jag vill visa. Men men, nu är det så att min dator strejkar så det blir inget med det. På ett tag. Men kanske snart.

Ikväll blir det iallafall spelning ute i Nacka strand. Trevligt. Lulle hakar och jag antar att kvällen slutar i fest - som vanligt. Annars är det två jobbdagar kvar på Reddevil sen byter jag butik och landar i gamla stan. Trevligt. OCH att världens bästa mamma och lillebror kommer på besök fredag till måndag är UNDERBART. Så för att göra lillebror glad bli det Gröna lund och för att göra mamma glad blir det att promenera runt på stan och i second handbutiker. Så helgen är spikad och det kommer som sagt att bli underbart!!!!

Adios!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej Michelle! Vad kul med besök hemifrån, du får hälsa din mamma från mig :) om hon minns heh. Kram

2010-08-25 @ 19:26:21
URL: http://ilovepeggy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0