Diverse samtal

Här följer ett inlägg från Pernillas blogg som jag var tvungen att kopiera. Håll till godo!

Några roliga samtal från i helgen, det kanske inte verkar så roligt när man skriver det i bloggen men jag och Michelle hade sjukt roligt iaf!!

Klockan är 18.45 och jag ringer till Tallink bokningstjänst
Jag: Ja hejsan, jag tänkte höra om ni har några lediga platser till Åbo i kväll?
Hon: I KVÄLL?!?!? MEN KLOCKAN ÄR JU KVART I SJU!!!! Färjan avgår om 45 minuter!
Jag: ehum...ja?............
Hon: Hm, nej det är fullbokat.

Jag och Michelle hänger i en förort då två turister kommer fram till oss
Turist: Excuse me, do you know where the patrol station is?
Jag o M: eeeeehhh noooo?? hahahah
Turist: Hm, do you understand what I mean?
Jag o M: eeehhh hmmm... noo
Jag: Michelle jag känner igen det ordet, vi borde verkligen veta vad det betyder..
Turist: You know where you go with the car and need energi
Jag och M: eeeeeeeeeehh hahahahaha what?!?! nooo we dont know sorry
Turist: But you know when you drive your car you have to fill it...
Jag och M: aaah BENSIN you mean!!! hahahaha no, sorry we dont know where it is becuase we are not from here...sorry

(Vi är smarta, jag lovar!!!)

Kommentarer
Postat av: mamsen

men michelle då! hur kunde ni ha så fel haha!!

2010-08-01 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0