Tjugotredje juli






Helgen är slut och Pernilla har lämnat mig ännu en gång. Det har varit några underbara dagar. Planen var dock att festa fredag till måndag men istället blev det fest på fredagen och hemmakväll lördag och söndag. Fredagen var iallafall grym. Förfest i våran lägenhet på Lilla Essingen som vi fyllde med 15 personer (på 30 kvm), vidare till Mosebacke, följt av Utekompaniet och tillsist Spybar. En bra kväll helt enkelt!

Idag har jag och Pernilla strosat runt på stan i timmar. Gått fram och tillbaka från Lilla Essingen och hittat underbara butiker (second hand såklart) på vägen, ätit varmkorv och köpt grönt nagelack. Fin dag (bilder kommer) och den kommer bara blir bättre.

Kommentarer
Postat av: linn bergh

:) ja fell! det var jätte kul. jag kom hem kl 4, hmm. fina bilder :) men fredag så är det bokat som vi sa!! jag planera o du kommer. jaaaaa

2010-07-26 @ 18:21:57
Postat av: mamsen

jättekul med lite bilder igen, fortsätt så!..

2010-07-26 @ 18:56:01
Postat av: Pernie

Jävulen va fina bilder!!

2010-07-27 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0