Tre nyheter


Bild från Allsång på skansen för några veckor sen

1. Jag har fått jobb. Nytt jobb. I gamla stan. In Spe heter butiken. Grymt fina kläder. Börjar om en månad. Fint.

2. Idag har jag och Sarah åkt ända till Skärholmen för att shoppa på Myrorna (deras butik där har ryktats vara väldigt bra) och shopping kan jag lova att det blev. Två part skor, två väskor, ett par byxor och två blusar. För inga pengar alls. Jag är glad. Bilder kommer.

3. Ikväll blir det fest. Trädgården är bestämt sen kan kvällen artar sig hur som. Det ska iallafall bli galet mycket fest. Jobb imorgon klockan tio men det är inget jag tänker på. Skål!


Kommentarer
Postat av: Pernie

1. Grattis

2. Härligt, vill se bilder!

3. Alkis

2010-07-31 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0