De senaste dagarna

Vad har hänt de senaste dagarna?

Jag har ätit pizza och kollat på film med Lulle.

Det har varit en hel del fest. Bland annat hade jag världens roligaste kväll i lördags som spenderades med Fanny och hennes pojkvän på Sommar. Lyssnade på band, drack öl och poolbadade på natten ute i Nacka.



Igår när jag fick reda på att jag skulle provjobba idag istället, så jag mötte upp Johan i Rålis. Väldigt trevlig dag med öldrickande och gitarrspelande. På kvällen kollade jag på matchen med Fredrik och åt grym carbonara.





Och nu, om cirka två timmar ska jag befinna mig i gamla stan och provjobba i en klädbutik till hösten. Så håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0