Husfest









Husparty ute i ingenstans (Nacka) med god mat - faktiskt årets första grillning, mycket alkohol, poolbadande sent på natten osv. Mycket lyckad kväll, dock slutade det med att jag blev sjuk. Min hals fungerar inte alls och det senaste timmen har jag blivit så förkyld att jag inte ens kan andas genom näsan, MEN imorgon är det midsommar med stort M så det rör mig inte i ryggen.

Min kära Pernilla anlände till Stockholm igår och är nu hemma hos mig och ska göra mig sällskap tills på måndag. Lyx! Vi har köpt all mat till morgondagen och även alkohol så att det räcker till fyra dagars fest. Hey! Hey! Hey! Så nu ska vi fortsätta att dricka vin och kolla på skräckfilm. Och vid elva imorgon på morgonen kommer även Pernillas kompis Anna med flyget och ska joina oss här på Lilla Essingen, sen bär det av mot ytterligare en husfest ute i Saltsjöbaden.

Jag gillar Stockholm. Jag gillar sommaren. Jag gillar att jag mår bra trots vissa omständigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0