Jag är kär igen

Nu är jag kär i en jacka också. 1500 kronor minus 75 procent. 500 kronor är allt lite lockande när den är helt perfekt. Jag vill ha! Jag drömmer!

En annan liten notis är att jag vill festa ikväll, men som vanligt när man kommer hem till Nybro är det så jäkla bökigt. Man måste hitta skjuts in till Kalmar och även hem på natten, och det jobbiga är att man knappt känner någon här längre så det finns verkligen ingen att fråga. Så det kanske bli hemmakväll ändå!

Efter helgen blir bloggen roligare (?) då jag är tillbaka i Stockholm igen med min älskade dator och kamera. Till er som undrar alltså.

Kommentarer
Postat av: Sthlm /

stockholm har saknat dig. Välkommen hem igen

2010-06-09 @ 22:24:29
Postat av: lulle

ehhhhhhhhhhh du bor med mig igen?????? det ar val fan vart att lagga upp en bild pa oss nu nar jag visar din blogg for alla mina vanner pa hajmtaks semster!!!!

2010-06-11 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0