Rosé på Stockholms gator



Gårdagen var fin. Anna lämnade Stockholm och åkte hem till Umeå igen medans jag och Pernilla öppnade våra roséflaskor och gick vidare in till söder för en öl på snapps. Vi hälsade även på Fredrik på hans jobb och vandrade sedan vidare hem igen för att möta upp vår kära vän Sara som vi umgicks med i Thailand. Underbart trevligt. Dock är ekonomin en aning tight så istället för att göra stan osäker satt vi här hemma på Lilla Essingen och drack ännu mer rosé, kollade på bilder och pratade minnen.

Nu blir det sol och bad på Lilla Essingen hela dagen lång sen i eftermiddag lämnar både Pernilla och Sara mig ensam kvar. MEN ikväll kommer min älskade Sarah hem som har firat midsommar på Gotland och det ser jag fram emot. När Sarah varit borta de här dagarna har jag haft ett litet hostel här hemma, folk har växlat plats i sängen och i soffan och det har varit galet mysigt.

Men som sagt, nu är det slut på det och jag ska slänga mig ut i solen. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0