Sverige gör mig galen

Gud har inte varit min vän de de senaste dagarna.

1. Min kamera försvann i lördags. Hur kan jag hålla reda på den i Asien i 3,5 månad men tappa bort den direkt när jag anländer till Sverige? Jag kanske helt enkelt inte borde vara här.

2. Min datorsladd funkar inte i svenska uttag och dum som jag är glömde jag att köpa med mig ett uttag som passar från Indonesien. Jag är arg!

3. Jag kan inte komma åt mina bilder från resan eftersom min dator är DÖD!

4. Jag hade lämnat min systemkamera i Nybro innan jag åkte, MEN jag hade visst lämnat kamerasladden till datorn i Stockholm så jag kan ändå inte lägga över några bilder på mammas dator som jag har tagit igår och idag!

Varför ska allt jävlas?

Och ja, jag erkänner att jag är beroende av min dator och min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0