Underbara sol








För några dagar sen ställde vi alarmet på sex för att skåda Gilis soluppgång. Och här har ni resultatet. Jag saknar Gili men trivs i Bangkok.

Det som händer idag är att om cirka en halvtimme ska vi packa det sista, äta hotellfrukost och bege oss till Bangkoks flygplats för att kunna nå Sverige till midnatt. Jag längtar hem och efter tre och en halv månad på resande fot längtar jag efter min garderob mest av allt.

Natten kommer att spenderas tillsammans med Sara och Linn i Solna. Längtar! Så nu är det bara att hålla båda tummarna att flygresan går som planerat.

Och förresten, inatt var första natten på hela resan som vi sov i sköna täcken (förutom en natt på Railey), och det var ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0