DAGEN MED STORT D











Min födelsedag var den bästa någonsin, tack vara Fredrik som gjorde mig sällaskp. Så vad hände? Vi vaknade och jag fick frukost på sängen och paket - EN OVERLOCK (en avancerad symaskin). TACK TACK TACK IGEN! Sen åkte vi till in till söder och tog en kaffe sen blev det tekniska museet, då vi var mer intresserade av barnavdelningen än någon annan (råkade också väga mig därinne så nu blir det hårdträning deluxe men det är en annan historia). Sen köpte vi lunch och åkte ner till vattnet vid Nacka strand och åt - Hem till huset och råkade somna en stund - Besökte Linn på sjukhuset, tillbringade någon timme på Mariatorget och därefter gick vi ut och åt en underbar middag, drack öl och champandedrink. Jag är som ett barn som älskar att fylla år.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan säga att jag är hyfsat avundsjuk för din overlock :) Men himla glad att du hade en fin födelsedag. Gillar verkligen kortet där Fredrik sparkar löven, hur skuggan faller! Kram

2010-10-17 @ 16:39:45
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: maria

härliga bilder! :)

2010-10-17 @ 17:12:00
URL: http://mariacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0