MATVANOR

Som de flesta vet har jag inte världens bästa matvanor. Jag hatar att laga mat, det tar lång tid och det är dyrt. Istället blir massa skitmat som går fort att laga och som också är dyrt. Så vad äter jag? Cirka 1 liter mjölk om dagen för att det är så gott. Minst 1 en cola i burk om dagen men allt som oftast två. Jag äter gärna frukost till kvällsmat då jag köper baguetter och läggar på cirka tio lager ost (ibland gömmer jag faktiskt mina mackor när någon kommer för att jag skäms för hur mycket ost jag egentligen äter). Jag får oftast snille på konstiga rätter och blandningar. Som för några veckor sedan då jag endast åt dennis hotdogs med räksallad varje kväll i kanske två veckor. Alltså bara stekt korv och räksallad. Inget bröd, inga konstigheter. Jag är dålig på att äta grönsaker, dock slinker en avocado ner ganska ofta. Jag äter frukt en gång i halvåret. Jag dricker ett glas vatten var tredje dag, istället hinkar jag i mig litervis med kaffe dagligen.

Imorgon tänkte jag ändra på detta. Jag vill börja äta frukt, dricka vatten, äta nyttigt. Som tur är träffade jag Fredrik som hjälper mig lite på traven. För när jag umgås med honom äter vi bra mat, vi lagar middagar, dricker vatten och äter grönsaker.

Ja, det var väl det.

Kommentarer
Postat av: bobs

O jag älskar dig min vän! förlåt själv.

jaaaduu så är det, mkt skit, men man får fokusera på det bra istället =) det e mitt enda vapen.

Visst e den fiiiin väskan =) I LOVE IT.

ses snart i hope! puuusss

2010-10-05 @ 17:41:45
URL: http://saraspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos

2010-10-07 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0