MORGONENS


Byxor - Zara, Top - HM, Kappa - Diana Orving, Kängor - Gamla.

Kan dock hända att det blir två dagens idag. Det är inte alltid man trivs i kläderna som packas ner dagen innan när man sover borta, och med tanke på att jag börjar klockan två idag och nu är hemma är risken ganska stor. Nåja, morgonen har iallafall varit perfekt. Vaknade upp i Nacka men en fin person, sovmorgon, kaffe och varma mackor på söder.

Igår handlade kvällen om badkarsbadande, rödvin och fantastisk marinerad parmesanost.

Kommentarer
Postat av: Angelica Agge Lövdahl ;>

åh,du var as grym!

lägger till dig på bloglovin bruden;9

2010-10-07 @ 13:14:39
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/
Postat av: Nahal

jag läser inga bloggar what so ever... kanske inte kan säga att jag "läser" din heller, det är ju mest fokus på bildern =) Men jag läser de korta texterna och tittar på de snygga bilderna. Du är super snygg och har alltid så vackra foton! Fina kläder också såklart! Mysigt med din Fredrik ;)

kram på dig!

2010-10-07 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0