Acne♥Hope


YES, I DO. Just nu lever jag i mina nya byxor från Hope och i min nya tee från Acne.

Kommentarer
Postat av: bobs

BOBS det va inte märkeskläder kreditkortet skulle gå till!! jag ska anmäla dig te lyxfällan! =D Du kommer stå där vid budget tavlan och gråta med lökringar under armarna..ingen vacker syn..

2010-09-30 @ 11:24:54
Postat av: till bobs

det gör jag absolut inte. får bra rabatt på jobbet och betalar direkt. med mitt vanliga kort. bitter?

2010-10-01 @ 17:50:34
Postat av: bobs

men lillebob!! jag skojar ju bara med dig!! =D vad har hänt med humorn? tyckte jag lyckades så himla fyndigt me lyxfällan där ju haha! bitter själv?

2010-10-02 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0