Höstdepression

Yes, det är nog det jag har. En liten släng av höstdepression. Just nu är inget kul. Jag är på dåligt humör, det är kallt, jag är blek och tjock och ja, allt man kan tänka sig. Jag är trött på mitt nya jobb trots att jag bara jobbat i en månad. Jag är less på att jobba i klädesbutik efter tre år, jag är arg på mig själv för att jag aldrig tar tag i något, som att starta eget eller börja sy. Jag köper alldeles för mycket kläder samtidigt som jag aldrig har något att ha på mig (känns det som). Och nu skäms jag lite för att jag gnäller fast att jag vet att jag har det ganska bra. Förlåt.
Nu ska jag fortsätta att mysa med Fredrik och se fram emot morgondagens namnsdag, Smålandsbesök i helgen och födelsedag om 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: mamsen

ja Michelle! du har det bra, och alla har vi våra dåliga dagar/veckor till och med, du ska se att det vänder snart gumman, jag ska ta hand om dig när du kommer hem.kram mamsen..

2010-09-29 @ 00:09:24
Postat av: hemlig beundrare

fortsätt blogga, låt ingen hindra dig och din grymma stil!

2010-09-29 @ 12:20:29
Postat av: Fia

Du, så känner vi alla ibland. Oavsett vad vi har, så måste man få känna ibland, för att gilla läget när allt är bra! Jag vet precis hur du känner. Du är fortfarande ung, ta tag i ditt liv, "slösa" inte bort det med att vika kläder om det inte är vad du vill!!! och du, ännu en gång, TUSEN TACK för att du fixat så även en småbarnsmorsa får vara lite hipp i fina skor!

2010-09-29 @ 21:21:20
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du skrev själv 3 bra anledningar att se framåt, besöka familjen, mysa med Fredrik och snart födelsedagspreseter. Men visst blir man lite deppig av vädret, det känns som november. Ska bli kul att träffa dig på lördag, kommer Fredrik med?

2010-09-29 @ 21:33:32
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0